Range Rover Sport P530 | GPF-back / OPF-back | Baq Exhaust

W klasie dużych, luksusowych SUV-ów trudno zaskoczyć klienta czymś specjalnym. Wszyscy producenci są w stanie [...]

BMW M5 Competition (F90) | Titanium cat-back + downpipes

Kolejna realizacja BMW M5 typoszeregu F90. Tym razem naszym zadaniem była produkcja środkowej sekcji wydechu [...]

Lexus RCF Track Edition | Axle-back | Baq Exhaust

Historia mocnych Lexusów z silnikami V8 o pojemności 5.0 litrów, zaczęła się od modelu ISF [...]

Ferrari 812 Superfast | Full exhaust system | Baq Exhaust

Wolnossące V12 z napędem na tylną oś. Czego więcej można oczekiwać od motoryzacji? Ferrari od [...]

Toyota Yaris GR fl (2024) | Turbo-back | Baq Exhaust

Poliftowa wersja miejskiego toczydełka, udana i niezawodna, ale w większości wersji zarazem dość nudna – [...]

Jaguar XE 2.0T | Cat-back | Baq Exhaust

Po kilku latach przerwy od obecności tej brytyjskiej marki w klasie średniej, w 2014 roku [...]

Alpine A110 S | Turbo-back | Baq Exhaust

Francuzi stworzyli auto według starego dobrego przepisu – jest lekkie, zwinne i wystarczająco mocne. To [...]

Audi A8 D5 3.0 TFSI | Cat-back / GPF-back | Baq Exhaust

Audi A8 D5 3.0 TFSI to luksusowa limuzyna klasy premium, napędzana 3-litrowym, 6-cylindrowym silnikiem benzynowym [...]

BMW X4 (G02) 30i | Axle-back + downpipe | Baq Exhaust

BMW X4 G02 30i to luksusowy SUV coupe, który łączy sportowy styl z wszechstronnością. Wyposażony [...]

Ford Ranger Raptor 3.0 Bi-Turbo | Cat-back / GPF-back | Baq Exhaust

Ford Ranger Raptor 3.0 EcoBoost Bi-Turbo to imponujący pickup, który łączy w sobie potężną moc [...]

Złoty polski
Euro