Corvette C4 | BAQ Exhaust

Chevrolet Corvette C4 to czwarta generacja kultowego samochodu sportowego Corvette, produkowanego przez General Motors w [...]

Mercedes E500 AMG W212 V8 | BAQ Exhaust

Kolejny egzemplarz W212/S212/C207 w naszej siedzibie. Naszym zadaniem było wykonanie kompletu aktywnych końcowych tłumików, wykorzystujących [...]

BMW F21 M140i – aktyny końcowy układ | BAQ Exhaust

BMW F20 M140i w wersji poliftowej z silnikiem B58 to bez wątpienia jedno z najbardziej [...]

Mercedes CLS 550 V8 Biturbo | BAQ Exhaust

Druga generacja CLSa wprowadzona na rynek w 2010 zachowała wszystko co najlepsze ze swojego poprzednika [...]

Mercedes S580 4Matic 4.0 2023 W223 | Active Cat-Back | BAQ Exhaust

Siódma generacja oznaczona kodem fabrycznym W223 (wersja przedłużana – V223) trafiła do zaawansowanej fazy rozwoju [...]

Jeep Grand Cherokee SRT – Cat-Back | BAQ Exhaust

Amerykańska interpretacja konkurenta BMW X5 M czy Mercedesa ML 63 AMG. 2500 kilogramów w połączeniu [...]

Subaru WRX STI Hatchback | BAQ Exhaust

Subaru WRX STI hatchback to wyjątkowo popularny samochód wśród miłośników sportowej jazdy. Ten model charakteryzuje [...]

BMW M440i (G22) B58 – GPF-Back | BAQ Exhaust

BMW serii 4 II zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 2020 roku. Premierę drugiej generacji [...]

Seat Leon 5F 2.0 TSI – Turbo-Back | BAQ Exhaust

Seat Leon trzeciej generacji zadebiutował w 2012 roku, dzieląc rozwiązania techniczne z VW Golfem mk7, [...]

BMW G30 / G31 530i | Axle-Back + downpipe

Seria „5” G30 jest dostępna na rynku od początku 2017 roku. Pod maską wersji o [...]

Złoty polski
Euro