M2 Competition w Baq Exhaust otrzymało nowy, kompletny układ wydechowy w wersji aktywnej, wraz z adaptacją nowego wydechu pod fabryczny sterownik zarządzający pracą klap w zależności od wybranego trybu jazdy oraz obciążenia pod którym pracuje silnik. Rezygnacja z fabrycznych katalizatorów oraz zastąpienie ich wysoko przepustowym zestawem downpipe pozwala wykorzystać pełny potencjał jednostki napędowej, zarówno pod kątem dźwięku jak i performance samochodu. Klient zdecydował się na zdecydowanie bardziej bezkompromisowe rozwiązanie, czyli wydech bez tłumika/rezonatora środkowego. Produkt Baq Exhaust został zakończony czterema satynowymi końcówkami układu wydechowego o średnicy 4″ (101mm).

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– downpipe zastępujące fabryczne katalizatory w początkowej sekcji,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, wraz z adaptacją fabrycznego sterowania trybem pracy układu wydechowego,
– cztery satynowe końcówki układu wydechowego o średnicy 4″ (101mm).

Prezentowany film przedstawie kompletny układ wydechowy w wersji rezonowanej, zawierający downpipe.

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w dowolnym samochodzie z silnikiem S55:
– BMW M2 (F87) Competition / CS,
– BMW M3 (F80) / Competition / CS,
– BMW M4 (F82/F83) / Competition / CS / GTS / DTM Champion Edition.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Koniecznie sprawdź również inne realizacje układów wydechowych w BMW M:

Euro