BMW M2 Competition cieszy się sporą popularnością jak na samochód tej klasy. Silnik pochodzący wprost z M3/M4, stosunkowo niewielka masa własna, zmodyfikowany układ jezdny to doskonały przepis na auto z charakterem. Potwierdza to ilość egzemplarzy na drogach, torach wyścigowych a co nas cieszy najbardziej – również w naszej siedzibie. Tym razem kolejna soczysta pomarańczka „Sunset Orange” w Baq Exhaust.

Naszym zadaniem było wykonanie końcowej sekcji układu wydechowego w wersji aktywnej, wraz z adaptacją nowego układu pod fabryczny sterownik zarządzający pracą klap w zależności od wybranego trybu jazdy oraz obciążenia pod którym pracuje silnik. Oczywiście istnieje możliwość rozbudowy układu wydechowego o komplet wysoko przepustowych downpipe oraz o środkową sekcję – jak w przypadku niniejszego egzemplarza. Warto zwrócić uwagę na nietypową konstrukcję układu wydechowego – nie boimy się szukać i wprowadzać innowacji w tworzonych przez nas produktach. Układ wydechowy został zakończony czterema karbonowymi końcówkami układu wydechowego z pogrubioną ścianką boczną o średnicy 4″ (101mm).

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– początkowa sekcja wydechu OEM (fabryczne katalizatory),
– środkowa sekcja wydechu OEM (fabryczne filtry GPF),
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, wraz z adaptacją fabrycznego sterowania trybem pracy układu wydechowego,
– cztery karbonowe końcówki układu wydechowego z pogrubioną ścianką boczną o średnicy 4″ (101mm).

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w dowolnym samochodzie z silnikiem S55:
– BMW M2 (F87) Competition / CS,
– BMW M3 (F80) / Competition / CS,
– BMW M4 (F82/F83) / Competition / CS / GTS / DTM Champion Edition.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Złoty polski
Euro