„Napakowany” sedan klasy średniej zrywa ze wszechobecnym stonowaniem standardowej „trójki” i nie ukrywa swojej atletycznej natury. Ośmiocylindrowa, wolnossąca jednostka znana z modelu E90 musiała ustąpić miejsca nowej rzędowej szóstce wykorzystującej technologię dwóch turbosprężarek. BMW jednak nie wykorzystało pełnego potencjału jednostki napędowej. Seryjne 431KM i 550Nm można zamienić wyłącznie samym programem nawet na 550KM i 750Nm. Jednak samochód mimo swoich imponujących parametrów sprawdza się również w roli samochodu rodzinnego.
Aktywny układ wydechowy pozwala dopasować brzmienie pojazdu w zależności od potrzeb. Wyciszenie pracy wydechu sprawdza się przy spokojnej jeździe (o którą przy takiej mocy nie tak łatwo , przy otwartych przepustnicach nie ma mowy o jakichkolwiek kompromisach.
Porażające brzmienie M3! To zdecydowanie jeden z najgłośniejszych wydechów jaki odwiedził nasz tajny obiekt testowy. W 59 sekundzie słychać strzały, lecz spokojnie 😉 Samochód ma wgraną mapę umożliwiającą uzyskanie „popcornu” po odpuszczeniu gazu. W połączeniu z wysokoprzepustowym wydechem finalny efekt budzi uznanie.
Produkt dostępny w ofercie naszego sklepu internetowego:
http://baq-garage.pl/shop/uklad-wydechowy-bmw-m3-f80-baq-exhaust/
Aktywny układ wydechowy wraz z kompletem decatów (downpipes) Baq Exhaust 🔥 to nie jedyny element który mocno wyróżnia ten egzemplarz spośród wielu innych wyprodukowanych M3 F80 czy M4 F82/F83:
– lakier z palety indywidual: Ferrari Rot 🔥,
– ultra rzadka, praktycznie nie do zdobycia na rynku wtórnym karbonowa maska z modelu M4 GTS 🔥,
– felgi wykonane na indywidualne zamówienie przez Turismo,
– pakiet dokładek Maxton Design 🔥,
– zawieszenie pneumatyczne 🔥,
– wymiana oświetlenia na poliftowe 🔥,
Auto mimo licznych modyfikacji wciąż zachowuje swój drogowy wygląd i nie emanuje np. krzykliwą okleiną.