BMW 430i G26 | Turbo-back | Baq Exhaust

Nadwozie typu Gran Coupé zadebiutowało w poprzedniej generacji czwórki. Ładniejsze, mniej typowe nadwozie skrywa mechanikę, [...]

Audi SQ5 FY | Cat-back | Baq Exhaust

Moda na samochody typu SUV trwa w najlepsze, niosąc za sobą utratę coraz to większej [...]

BMW 530i (G30) | Axle-back + downpipe | Baq Exhaust

Kolejna realizacja modyfikacji wydechu w piątce G30/G30. Ilość modyfikowanych egzemplarzy tego modelu powoli zbliża się [...]

RAM 1500 Classic | Cat-back | Baq Exhaust

Po mariażu Fiata z Chryslerem i utworzenia FCA US LLC (American subsidiary of Fiat Chrysler [...]

Porsche Panamera Turbo S (971) | Turbo-back | Baq Exhaust

Cayenne debiutujący w 2002 roku był pierwszym, nie do końca sportowym modelem producenta ze Stuttgartu. [...]

Subaru BRZ | Baq Exhaust | Cat-back

Pierwsze podejście Subaru i Toyoty do niewielkich, lekkich samochodów z napędem na tył, mających przede [...]

Chevrolet Camaro SS 1969 | Baq Exhaust

W Baq Exhaust egzemplarz pierwszej generacji otrzymał kompletny układ wydechowy w wersji aktywnej wraz z [...]

Range Rover Sport P530 | GPF-back / OPF-back | Baq Exhaust

W klasie dużych, luksusowych SUV-ów trudno zaskoczyć klienta czymś specjalnym. Wszyscy producenci są w stanie [...]

BMW M5 Competition (F90) | Titanium cat-back + downpipes

Kolejna realizacja BMW M5 typoszeregu F90. Tym razem naszym zadaniem była produkcja środkowej sekcji wydechu [...]

Lexus RCF Track Edition | Axle-back | Baq Exhaust

Historia mocnych Lexusów z silnikami V8 o pojemności 5.0 litrów, zaczęła się od modelu ISF [...]

Euro