Pięciodrzwiowy fastback pojawił się w ofercie producenta ze Stuttgartu w 2009 roku. W czasie premiery model nie budził już tak skrajnych emocji jak debiutujący kilka lat wcześniej SUV Cayenne, jednak dyskusyjna, nieco „jamnikowata” stylizacja nadwozia wzbudziła kontrowersje wśród miłośników tej marki. Po 7 latach na rynek trafiła druga generacja tego modelu, będąca w produkcji równolegle z elektrycznym Taycanem, reprezentującym ten sam kawałek rynku. Auto dziś konkuruje min. z Mercedesem-AMG GT 4-Door Coupe.

Do naszej siedziby trafił egzemplarz drugiej generacji, produkowanej od 2016 roku. W stosunku do poprzednika, stylizacja została ugrzeczniona, wprowadzona została również wersja Sport-Turismo czyli kombi. Jednak w tym przypadku mieliśmy do czynienia z klasycznym liftbackiem. Pod maskę hybrydy trafił sześciocylindrowy silnik VW EA839 o pojemności 2894 cm³. Całkowita moc układu (silnik spalinowy + elektryczny) to 340kW (462KM), natomiast maksymalny moment obrotowy wynosi 700Nm. Całość trafia na wszystkie koła za pomocą 8-stopniowego automatu produkcji ZF. Jeżeli tak ma wyglądać przyszłość motoryzacji – nie mamy nic przeciwko.

W samochodzie zainstalowaliśmy downpipe zastępujące fabryczne katalizatory wyposażone w zestaw wysoko-przepustowych, sportowych katalizatorów oraz osłony termiczne – których skuteczność potwierdziliśmy w dedykowanym materiale. Usunęliśmy również filtry cząstek stałych GPF, mocno ograniczających potencjał zmodyfikowanego układy wydechowego. Po modyfikacjach brzmienie samochodu zdecydowanie zyskało na rasowości. Wystarczy spojrzeć na film.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Złoty polski
Euro