Podobnie jak w szóstej generacji kompaktowego bestsellera, Volkswagen w przypadku „eRki” mk7 zdecydował się na sprawdzone rozwiązanie – dwulitrowa, turbodoładowana benzynowa jednostka oraz napęd na cztery koła gwarantują skuteczność w każdych warunkach. Już w serii, przyśpieszenie do „setki” zamyka się w pięciu sekundach a mówimy tu o pełnoprawnym kompakcie, nadającym się do użytku na co dzień. Konstrukcyjnie to bliźniak S3 (8V) oraz Leona Cupra ST 4Drive.

W każdym z aut w zależności od kraju dystrybucji, roku produkcji oraz normy emisji spalin pod którą homologowany był pojazd, moc układu napędowego oscyluje wokół 300KM i jest przekazywana na wszystkie koła. Już w serii naprawdę jest czym jechać, a nie musimy wspominać o tym, jak dobrze jednostki z rodziny EA888 przyjmują modyfikacje mechaniczne. W samochodzie wykonaliśmy aktywny układ wydechowy turbo-back, rozpoczynający się bezpośrednio za turbosprężarką. Jak zawsze w przypadku aktywnego układu wydechowego, priorytetem było zachowanie możliwie cywilnego charakteru samochodu w cichym trybie pracy wydechu, natomiast przy otworzonych klapach – pełen ogień! Zresztą, zobaczcie sami – nie ma się co rozpisywać.

Pełna specyfikacja układu wydechowego turbo-back Baq Exhaust:
– wysoko przepustowy downpipe w początkowej sekcji układu wydechowego,
– środkowa sekcja układu wydechowego w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej, sterowanej zdalnie z pilota,
– cztery polerowane końcówki układu wydechowego o średnicy 3,5″ (89mm) z zawiniętą krawędzią.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Produkt dostępny w ofercie naszego Sklepu Internetowego: