Amerykańska interpretacja konkurenta BMW X5 M czy Mercedesa ML 63 AMG. 2500 kilogramów w połączeniu z wolnossącym V8 Hemi. Pierwsza generacja Jeepa Grand Cherokee SRT8 zadebiutowała w 2006 roku, powstała na bazie Jeepa Grand Cherokee WK. Druga generacja SRT8, WK2 pojawiła się na rynku w 2012 roku. Po liftingu z nazwy tej odmiany zniknęła '8′ natomiast pojawił się nowoczesny 8-stopniowy automat ZF – równowaga została zachowana. Taki też egzemplarz (po lifcie) gościł w Baq Exhaust w celu poprawy brzmienia.

W czasach gdy przydomek „eko” odmieniany jest przez wszystkie przypadki, silnik o pojemności 6.4 litra, 8 cylindrów, brak turbosprężarki, kompresora czy wspomagaczy typu miękka hybryda w legalnie homologowanym i sprzedawanym samochodzie na rynku Unii Europejskiej to coś wręcz niedorzecznego. Posiadając takie monstrum pod maską, warto cieszyć się pełnią możliwości akustycznych jednostki V8, jednocześnie zachowując zdolność wyciszenia wydechu np. w czasie podróży z rodziną.
Aktywny układ wydechowy cat-back Baq Exhaust, sterowany zdalnie z pilota doskonale sprawdzi się w każdych warunkach. Jak zawsze, do dyspozycji użytkownika są dwa tryby pracy: cichszy, gdy spaliny przepływają przez tłumiki końcowe oraz głośniejszy, tryb pełnego ognia. Zachowanie fabrycznych katalizatorów w pewnym stopniu ogranicza potencjał nowego układu wydechowego, jednak pozwala na zachowania pełnej homologacji oraz gwarancji na samochód. Montaż nie wymaga jakichkolwiek modyfikacji a cały zabieg jest w pełni odwracalny. Całość wykonana jest ze stali kwasoodpornej AISI304, co gwarantuje długowieczność produktu.

Warto dodać, że jeżeli nadwozie SUVa średniego rozmiaru nie spełnia Twoich oczekiwań a zależy Ci na Hemi pod maską – możesz zdecydować się na Chargera (sedana), dwudrzwiowego Challengera, Durango (dużego SUVa) lub RAMa 1500 – czyli pick-up’a. Dla najbardziej wymagających użytkowników, w ofercie jest jeszcze 700-konny wariant Trackhawk.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczna początkowa sekcja wydechu z katalizatorami,
– środkowa sekcja układu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej, sterowanej zdanie z pilota,
– dwie końcówki układu wydechowego w satynowym wykończeniu o średnicy 5″ (127mm).

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Inne realizacje które mogą Cię zainteresować:

Złoty polski
Euro