Kolejny egzemplarz Kii Stinger – tym razem egzemplarz w wersji wyposażenia GT-Line, wyposażony w dwulitrową jednostkę wspomaganą turbosprężarką o mocy 255KM. Samochód został homologowany zgodnie ze standardami normy WLTP – oznacza to że samochód został fabrycznie wyposażony w filtry cząstek stałych GPF. W samochodzie przeprowadziliśmy usługę wymiany końcowej sekcji układu wydechowego.

W przypadku silnika 2.0 T, rozwiązaniem zapewniającym zdecydowaną poprawę brzmienia układu wydechowego jest końcowa sekcja układu wydechowego Baq Exhaust w wersji aktywnej. W codziennym użytkowaniu w cichym trybie pracy w samochodzie jest nieznacznie głośniej niż w przypadku serii, dopiero po otwarciu klap mamy do czynienia z „pełnym ogniem”. Produkt wykorzystuje oryginalne końcówki w tylnym zderzaku, montaż nie wymaga jakichkolwiek modyfikacji a cały zabieg jest w pełni odwracalny. Montaż końcowej sekcji wydechu nie powoduje utraty gwarancji producenta / homologacji na samochód – wszystkie elementy związane z ekologią pozostają na swoim miejscu.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– początkowa sekcja wydechu OEM (fabryczny katalizator/filtr GPF),
– środkowa sekcja wydechu OEM,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, sterowanej zdanie z pilota,
– układ wydechowy dopasowany pod fabryczne końcówki/maskownice w tylnym zderzaku.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Bonusowo: kilka strzałów z prac przy samochodzie.

Złoty polski
Euro