BMW serii 4 II zostało zaprezentowane po raz pierwszy w 2020 roku. Premierę drugiej generacji BMW serii 4, podobnie jak w przypadku dotychczasowego modelu, poprzedziło przedstawienie prototypu BMW Concept 4. Produkcyjny model pod postacią drugiej generacji BMW serii 4 o kodzie fabrycznym G22 zadebiutował pół roku po studium, rozwijając w obszernym zakresie jego stylizację. Zachowując podobne proporcje nadwozia co poprzednik, samochód zyskał bardziej agresywną i awangardową stylizację autorstwa południowokoreańskiego projektanta, Lima Seung-mo. Poza węższymi, ostro zarysowanymi lampami i reflektorami, charakterystycznym elementem samochodu pozostała przedstawiona już w prototypie z 2019 roku duża przednia atrapa chłodnicy.

Podobnie jak w przypadku poprzednika, druga generacja BMW serii 4 trafiła do sprzedaży zarówno w jednostkami benzynowymi, jak i wysokoprężnymi – tym razem jednak nie zdecydowano się na możliwość wyboru przekładni manualnej, ograniczając się do 8-biegowej automatycznej skrzyni biegów. Do wyboru nabywcy uzyskali warianty z napędem tylnym lub AWD, a po raz pierwszy jednostki benzynowe dostępne mogą być w układzie mild hybrid. Zakres prac przy tym egzemplarzu obejmował montaż układu GPF-Back w wersji aktywnej. Układ został zakończony czterema końcówkami – w tym przypadku karbonowymi. Układ został przygotowany tak aby nie powodował problemów z gwarancją producenta.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:

– początkowa sekcja wydechu OEM (fabryczne katalizatory),
– środkowa sekcja wydechu OEM (fabryczne filtry GPF),
– cztery końcówki karbonowe o średnicy 3,5″ (89mm).

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj! info@baq-garage.pl +48 500-569-975