Seat Leon trzeciej generacji zadebiutował w 2012 roku, dzieląc rozwiązania techniczne z VW Golfem mk7, Skodą Octavią III oraz Audi A3 8V. Nie inaczej było jeżeli rzecz chodzi o usportowione wersje – 3 oraz 5 drzwiowa Cupra to konstrukcja bliźniacza z Golfem GTI oraz Octavią RS.
290 koni w przypadku małego chatchbacka? Brzmi jak plan doskonały. Już w serii naprawdę jest czym jechać, a nie musimy wspominać o tym, jak dobrze jednostki z rodziny EA888 przyjmują modyfikacje mechaniczne. W samochodzie wykonaliśmy aktywny układ wydechowy turbo-back w wersji nierezonowanej – czyli bez środkowego tłumika. Jak zawsze w przypadku aktywnego układu wydechowego, priorytetem było zachowanie możliwie cywilnego charakteru samochodu w cichym trybie pracy wydechu, natomiast przy otworzonych klapach – pełen ogień! W każdej chwili bezinwazyjnie można wrócić do fabrycznego układu – zabieg jest w pełni odwracalny.
Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– katalizator euro 5 w początkowej sekcji układu wydechowego,
– środkowa sekcja układu wydechowego w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej, sterowanej zdalnie z pilota,
– dwie owalne końcówki układu wydechowego dopasowane do fabrycznego dyfuzora.
Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj! info@baq-garage.pl +48 500-569-975