Seat Leon trzeciej generacji zadebiutował w 2012 roku, dzieląc rozwiązania techniczne z VW Golfem mk7, Skodą Octavią III oraz Audi A3 8V. Nie inaczej było jeżeli rzecz chodzi o usportowione wersje – 3 oraz 5 drzwiowa Cupra to konstrukcja bliźniacza z Golfem GTI oraz Octavią RS, jednak dla odmiany ST, czyli kombi, koncern VAG przygotował coś specjalnego. Poza wersją z napędem na przednią oś (jak w tym przypadku) dostępna była również odmiana 4Drive – w wersji 300 lub 370 konnej. Opisywany egzemplarz dysponuje fabryczną mocą 290KM oraz manualną, sześciostopniową skrzynią biegów.

290 koni w przypadku rodzinnego, kompaktowego kombi? Brzmi jak plan doskonały. Już w serii naprawdę jest czym jechać, a nie musimy wspominać o tym, jak dobrze jednostki z rodziny EA888 przyjmują modyfikacje mechaniczne. W samochodzie wykonaliśmy aktywny układ wydechowy cat-back w wersji nierezonowanej – czyli bez środkowego tłumika. Jak zawsze w przypadku aktywnego układu wydechowego, priorytetem było zachowanie możliwie cywilnego charakteru samochodu w cichym trybie pracy wydechu, natomiast przy otworzonych klapach – pełen ogień! Układ wydechowy pozostawiający fabryczny downpipe/katalizator pozwala na zachowanie pełnej homologacji oraz gwarancji producenta pojazdu. W każdej chwili bezinwazyjnie można wrócić do fabrycznego układu – zabieg jest w pełni odwracalny.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczny katalizator w początkowej sekcji układu wydechowego,
– środkowa sekcja układu wydechowego w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej, sterowanej zdalnie z pilota,
– dwie trapezowe końcówki układu wydechowego dopasowane do fabrycznego dyfuzora.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Produkt dostępny w ofercie naszego Sklepu Internetowego:

Euro