Pierwsza S-klasa w trzydrzwiowej odmianie zadebiutowała w 1981 roku jako C126, Mercedes po trzech generacjach coupe nazwanego CL postanowił wrócić do tej nazwy w 2014 roku, prezentując wówczas generację C217 widoczną na zdjęciach. Mercedes bez dwóch zdań stworzył jedno z najpiękniejszych coupe na rynku. Pomimo swojej wielkości nie przytłacza i nie razi. Jest nowoczesne, lecz zarazem nosi w sobie dużo klasycznej elegancji. W porównaniu do czterodrzwiowego brata jest też znacznie dynamiczniejsze wizualnie, co podkreślają zwłaszcza przetłoczenia w linii bocznej.

Sercem układu napędowego jak na wersję AMG przystało jest benzynowa jednostka V8 o pojemności 5461 cm³, wspomagana dwiema turbosprężarkami, osiągająca w tym przypadku 585KM oraz astronomiczną wręcz wartość 900Nm. S63 AMG Coupe to odmiana stojąca pomiędzy S500/S560 (w zależności od rynku sprzedaży) a topowym S65 AMG które dysponowało jedyną V12 w gamie tego modelu. Jednak, w momencie debiutu było droższe o 50% względem ośmiocylindrowego S63, przy czym różnica w osiągach tych dwóch wersji była wręcz pomijalna. Można więc rzec, że S63 to optymalny wybór. Dla mniej wymagających Klientów Mercedes przygotował również 6-cylindrowe S400/S450 które jednak stanowiło margines sprzedaży.

W samochodzie został wykonany aktywny układ wydechowy cat-back w wersji nierezonowanej (bez tłumików środkowych). Nowy wydech pozwolił na uwydatnienie rasowy bulgotu charakterystycznego dla jednostek AMG, przy jednoczesnym zachowaniu homologacji – katalizatory pozostały na swoim miejscu. Wydech został dopasowany pod fabryczne maskownice w tylnym zderzaku, aby zachować seryjny wygląd. Brzmienie nowego wydechu doskonale współgra z charakterem samochodu. Jak zwykle najwyższa jakość zastosowanej stali kwasoodpornej oraz spoin pozwala na to aby cieszyć się brzmieniem samochodu bez zmartwień o trwałość takiego zabiegu. Nowy układ wydechowy został zaadoptowany pod fabryczny sterownik zarządzający pracą klap w zależności od wybranego trybu jazdy oraz obciążenia pod którym pracuje silnik.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczne katalizatory (OEM),
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej (bez tłumików środkowych),
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej,
– układ wydechowy dopasowany pod fabryczne końcówki/maskownice w tylnym zderzaku.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975