Drugi wpis z BMW X5 M (F85), które prezentowaliśmy Wam już jakiś czas temu. Wówczas w samochodzie wykonaliśmy układ wydechowy rozpoczynający się za fabrycznymi katalizatorami, teraz dokończyliśmy dzieło i do cat-back’a dołączył komplet wysoko przepustowych downpipe zastępujących fabryczne katalizatory. Ze względu na nietypową budową silnika N63/S63, (w których kolektory ssące znajdują się po zewnętrznej stronie silnika, a wydech idzie do wewnątrz, tam gdzie normalnie byłby kolektor ssący) downpipe zostały zabezpieczone osłonami termicznymi, których skuteczność potwierdziliśmy w dedykowanym materiale z najmocniejszym BMW M5 (F90) w Polsce.

Już po montażu cat-back’a Baq Exhaust brzmienie względem seryjnego układu wydechowego uległo diametralnej poprawie względem seryjnego układu, jednak jak dobrze wiadomo apetyt rośnie w miarę jedzenia (modzenia)…. Finalnie samochód brzmi doskonale, nie pozostawiając złudzeń z czym mamy do czynienia. Zresztą, zobaczcie sami.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– downpipe zabezpieczone osłonami termicznymi w początkowej sekcji,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, wraz z adaptacją fabrycznego sterowania trybem pracy układu wydechowego,
– cztery karbonowe końcówki układu wydechowego o średnicy 4″ (101mm).

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w między innymi:
– X5M (F85 / F95) oraz Competition,
– X6M (F86 / F96) oraz Competition,
– M5 (F10 / F90) oraz Competition,
– M6 (F12 / F13 / F06),
oraz innych BMW wyposażonych w jednostkę S63 / N63.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Euro