Czwarta generacja to część ofensywy modelowej BMW z 2018 roku, w ramach której przedstawiono aż 6 nowych modeli w ciągu 12 miesięcy. Samochód na tle poprzednika wyraźnie urósł, będąc jednocześnie niższym i lżejszym. Stylistycznie zaszła ewolucja – sylwetka pozostała ta sama, jednocześnie dodając typowe dla nowych modeli marki elementy stylistyczne typu podłużne tylne lampy, mniejsze reflektory i wielki, podwójny grill (tzw. nerki). Pod maską niniejszego egzemplarza pracuje benzynowa jednostka B58 o oznaczeniu handlowym 40i. Przekłada się to na sześć cylindrów wspomaganych turbosprężarką typu twin-scroll. Silnik generuje 340KM (w zakresie 5000-6500 obr/min) i 500Nm (w zakresie 1600-4500 obr/min). Ciekawostką może być fakt iż „kręci się” aż do 7000 obr/min i jest montowany również w nowej Toyocie Suprze – wszak Toyota opracowała ten model właśnie we współpracy z BMW. B58 to następca dobrze znanego i równie udanego N55.

W samochodzie zainstalowaliśmy nową, końcową sekcję układu wydechowego axle-back. Zachowanie fabrycznego katalizatora w pewnym stopniu ogranicza potencjał nowego układu wydechowego, jednak pozwala na zachowanie homologacji samochodu, co w przypadku tak świeżego samochodu jest konieczne. Jednak zawsze istnieje możliwość rozbudowy systemu o komplet wysoko przepustowych downpipe oraz o środkową sekcję układu.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– początkowa sekcja wydechu OEM (fabryczne katalizatory),
– środkowa sekcja wydechu OEM
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej,
– końcówki zostały dostosowane pod fabryczne maskownice układu wydechowego wyprowadzone w tylnym zderzaku.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975