








Kolejna realizacja BMW M5 typoszeregu F90. Tym razem naszym zadaniem była produkcja środkowej sekcji wydechu wykonanej z tytanu oraz zestawu przelotowych downpipe. Środkowa sekcja wydechu Baq Exhaust została dodatkowo wyposażona w tłumik/rezonator odpowiedniej konstrukcji aby nie „przegiąć” w drugą stronę pod kątem głośności. Nowy element został dopasowany do końcowej sekcji z tego samego materiału, którą Klient zakupił od innego producenta. Jednak przy takiej jednostce napędowej nie był zadowolony z brzmienia, stąd konieczna poprawka przeprowadzona w naszym serwisie.









Zestaw downpipe free-flow został obłożony osłonami termicznymi, które w silniku S63/N63 są koniecznością. Modyfikacja w połączeniu nową środkową sekcją pozwoliła na uzyskanie znacznie głębszego brzmienia niż sama końcowa sekcja innego producenta. Przedstawione modyfikacje wymagają konieczności ingerencji w sterownik samochodu (CEL-off).






Specyfikacja układu wydechowego w realizacji powyżej:
– zestaw downpipe free-flow Baq Exhaust z osłonami termicznymi wykonane ze stali kwasoodpornej,
– środkowa sekcja wydechu Baq Exhaust wykonana z tytanu wraz z dedykowanym tłumikiem/rezonatorem,
– końcowa sekcja wydechu wykonana z tytanu w wersji aktywnej innego producenta.
Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq.pl
+48 500-569-975