W klasie dużych, luksusowych SUV-ów trudno zaskoczyć klienta czymś specjalnym. Wszyscy producenci są w stanie napakować samochody wyposażeniem i gadżetami aż po sufit. Pod tym względem więc Range Rover Sport zupełnie nie odstaje. Jest tu wszystko o czym pomyślicie. Od czterostrefowej klimatyzacji, przez fotele z masażem i wentylacją, system multimedialny dla drugiego rzędu, aż po dociąganie drzwi, czy elektrycznie regulowane kratki nawiewu. Co więc powoduje, że Range Rover jest „naj”? Jak zawsze w przypadku produktu luksusowego, liczy się otoczka i dopracowanie. Ale tylko w brytyjskiej propozycji wsiadasz i wiesz, że jesteś „w domu”. Stylistyka jest rozpoznawalna, ale dyskretna. Ten samochód nie „wali w oczy” we wnętrzu oświetleniem, chromowanymi wstawkami, czy futurystycznymi zegarami. Jest wszytko co może być nowocześnie, ale jednocześnie nic tu się nie narzuca.

Wersja P530 w tym modelu (L460 / L461) oznacza nową jednostkę napędową produkcji BMW. S68 wyposażone w układ miękkiej hybrydy o mocy 530KM rozpędza ten 2,5-tonowy kiosk do 100km/h w 4,6 sekundy. Przyśpieszenie kończy się w momencie gdy wskazówka prędkościomierza osiągnie 250km/h (ograniczona elektronicznie). Priorytetem Właściciela był układ wydechowy zachowujący gwarancję producenta samochodu – produkty tego producenta nie słyną z niezawodności. W odpowiedzi, samochód został przez nas wyposażony w układ wydechowy zachowujący fabryczne katalizatory oraz filtry GPF. Dźwięk po modyfikacji uległ subtelnej poprawie, ale o to chodziło – od robienia hałasu w garażu są inne samochody. W momencie wydania po modyfikacji samochód tymczasowo miał zainstalowane ozdobne końcówki z fabrycznego wydechu, jednak w planie jest coś bardziej dedykowanego wymagającego czasu. Układ wydechowy a właściwie jego sterowanie zostało zaadaptowane pod fabryczne rozwiązanie producenta.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– fabryczna początkowa sekcja wydechu zawierająca katalizatory/filtry cząstek stałych,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, zachowująca fabryczne sterowanie układem wydechowym,
– cztery fabryczne ozdobne końcówki (w momencie wydania samochodu).

https://youtu.be/OS3P4bz0gmc

Osiągnięcie identycznego efektu końcowego przy zachowaniu gwarancji jest możliwe w dowolnym samochodzie z jednostką BMW S68:
– BMW 7 (G70) 760i xDrive 2022+
– BMW XM (G09) 2022+
– BMW X5 (G05 LCI) M60i 2023+
– BMW X6 (G06 LCI) M60i 2023+
– BMW X7 (G07) M60i 2023+
– BMW X5 (F95 LCI) M 2024+
– BMW X6 (F96 LCI) M 2024+
– BMW M5 (G90/G99) 2024+
– Range Rover L460 2024+
– Range Rover L461 2024+
– Range Rover SV L461 2024+
– Land Rover OCTA 2024+

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq.pl
+48 500-569-975

Złoty polski
Euro