Kolejne świeże M5 Competition w naszej siedzibie – tym razem praktycznie nowy egzemplarz z 2022 roku. Ze względu na znikomy przebieg samochodu oraz chęć zachowania gwarancji producenta pojazdu, wykonaliśmy układ wydechowy OPF/GPF back, rozpoczynający się za filtrami cząstek stałych. Takie rozwiązanie w pewnym stopniu ogranicza potencjał nowego wydechu – jednak zawsze istnieje możliwość rozszerzenia modyfikacji o początkową sekcję zawierającą downpipe oraz OPF/GPF delete. Po modyfikacji samochód w końcu „gada” jak należy! Nowy układ wydechowy został w pełni zintegrowany pod fabryczny sterownik zarządzający pracą klap w zależności od wybranego trybu jazdy oraz obciążenia pod którym pracuje silnik.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– fabryczne katalizatory OEM,
– fabryczne filtry cząstek stałych GPF/OPF,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, wraz z adaptacją fabrycznego sterowania trybem pracy układu wydechowego,
– cztery karbonowe końcówki układu wydechowego o średnicy 4″ (101mm).

Prezentowany film przedstawia nagranie brzmienia w bliźniaczym M5 Competition 2021 wyposażonym w cat-back Baq Exhaust.

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w:
– BMW M5 / M5 Competition / M5 CS (F90),
– BMW M8 / M8 Competition (F91, F92, F93),
– BMW X5 M / X5 M Competition (F95),
– BMW X6 M / X6 M Competition (F96),
– BMW M550ix (G30),
– BMW M850ix (G14, G15, G16),
– BMW 750ix (G11, G12),
– BMW X5 M50i (G05),
– BMW X6 M50i (G06),
– BMW X7 M50i (G07),
oraz innych BMW z jednostką V8 Biturbo N63/S63.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Złoty polski
Euro