M4, czyli M3 Coupe które zadebiutowało w 2014 roku wprowadziło sporo zamieszania nie tylko ze względu na zmienioną nazwę. Ośmiocylindrowa, wolnossąca jednostka znana z modelu E92 musiała ustąpić miejsca nowej rzędowej szóstce wykorzystującej technologię dwóch turbosprężarek. Jednak już na pierwszy rzut oka doskonale widać, z jaką odmianą mamy do czynienia. „Napompowane” nadkola, spore felgi, masywne zderzaki czy cztery końcówki układu wydechowego zrywają ze spokojnym tonem cywilnych czwórek.

Naszym zadaniem było wykonanie układu wydechowego cat-back w wersji aktywnej, wraz z adaptacją nowego wydechu pod fabryczny sterownik zarządzający pracą klap. Oczywiście istnieje możliwość rozbudowy układu wydechowego o komplet wysoko przepustowych downpipe. Na zdjęciach widoczna jest rezonowana wersja układu, czyli wraz z tłumikiem środkowym (rezonatorem) niwelującym do zera uciążliwy dla ludzkiego ucha „efekt drona”, z którym nie radzą sobie produkty konkurencji. Układ wydechowy został zakończony czterema satynowymi końcówkami układu wydechowego o średnicy 4″ (101mm).

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– początkowa sekcja wydechu OEM (fabryczne katalizatory),
– środkowa sekcja wydechu w wersji rezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, wraz z adaptacją fabrycznego sterowania trybem pracy układu wydechowego,
– czterysatynowe końcówki układu wydechowego o średnicy 4″ (101mm).

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Euro