Silnik B58 będący źródłem napędu w tym egzemplarzu to następca niezwykle udanego silnika N55, stosowanego przykładowo w F3x (335i/435i) lub M2. Osiąga moc 340KM (w zakresie 5000-6500 obr/min) oraz 500Nm (w zakresie 1520-4500 obr/min). Cechuje się dużą podatnością na modyfikacje przy jednoczesnym wysokim poziomie bezawaryjności. Poza tym, po modyfikacji wydechu może naprawdę dobrze zabrzmieć, czego doskonałym przykładem jest ten egzemplarz.

BMW F23 M240i po zabiegu w Auto Folia Studio trafiło do Baq Exhaust w celu modyfikacji końcowej sekcji układu wydechowego. Fabryczny element został zastąpiony aktywną sekcją wydechu „axle-back” Baq Exhaust, sterowaną zdanie z pilota. Końcowy tłumik został połączony z fabrycznym układem wydechowym. Klient zdecydował się na końcówki double-wall w satynowym wykończeniu dopasowane średnicą do fabrycznego zderzaka (3,5″ / 89mm).

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w dowolnym BMW z silnikiem B58:
– F20/F21 M140i,
– F22/F23 M240i,
– G42 M240i,
– F30/F31/F34 340i,
– G20/G21 M340i,
– F32/F33/F36 440i,
– G22/G23 M440i,
– G30/G31 540i,
– G32 640i,
– G11/G12 740i,
– G14/G15/G16 840i,
– G01 X3 M40i,
– G02 X4 M40i,
– G05 X5 40i,
– G06 X6 40i,
– G07 X7 40i,
– G29 Z4 M40i,
oraz w Toyota Supra J29.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Złoty polski
Euro