Tym razem realizacja układu wydechowego w BMW F33 435i z trzylitrową jednostką benzynową N55 o mocy 306KM. Egzemplarz wyróżnia manualna skrzynia biegów, niezwykle rzadko spotykana w połączeniu z tą jednostką napędową oraz otwartą wersją nadwozia. Brzmienie fabrycznego wydechu w tym modelu zdecydowanie nie współgra z charakterem samochodu. Rozwiązanie problemu mogło być tylko jedno – końcowa sekcja wydechu marki Baq Exhaust w wersji aktywnej, zakończona czterema satynowymi końcówkami.

Takie rozwiązanie pozwala na dopasowanie trybu pracy wydechu w zależności od potrzeb. Wybór ozdobnych końcówek padł na niezwykle popularne w przypadku tego modelu double-wall w satynowym wykończeniu.

Już montaż nowej, końcowej sekcji układu wydechowego pozwala osiągnąć bardzo satysfakcjonujący rezultat końcowy. Opcjonalnie zakres modyfikacji można rozszerzyć o instalację downpipe, czyli elementu zastępującego fabryczny katalizator.

Montaż układu wydechowego zakończonego czterema końcówkami może wymagać modyfikacji/wymiany tylnego zderzaka lub dokładki tylnego zderzaka.

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w BMW (N55/B58) :
– 1 (F20, F21),
– 2 (F22, F23),
– 3 (F30, F31, F34 / G20, G21),
– 4 (F32, F33, F36),
– 5 (F10, F11 / G30, G31),
– 6 (F12, F13, F06)
– 7 (F01, F02, G11, G12),
– 8 (G14, G15, G16),
– X3 (F25 / G01),
– X4 (F26 / G02),
– X5 (F15 / G05),
– X6 (F16 / G06),
oraz samochodów marki Mini. W celu ustalenia szczegółów, napisz do nas.

Złoty polski
Euro