Seria „5” generacji G30 jest obecna na rynku od 2017 roku. W gamie modelu znajdziemy pełen przekrój jednostek napędowych: od 4-cylindrowych jednostek benzynowych B48, przez 6 cylindrowe B58, na V8 biturbo w modelu 550i oraz M5/M5 Competition kończąc. Silnik B58 będący źródłem napędu w tym egzemplarzu to następca niezwykle udanego silnika N55, stosowanego przykładowo w F3x (335i/435i) lub M2. Osiąga moc 340KM (w zakresie 5000-6500 obr/min) oraz 500Nm (w zakresie 1600-4500 obr/min). Cechuje się dużą podatnością na modyfikacje przy jednoczesnym wysokim poziomie bezawaryjności. Na pierwszy rzut oka wygląd tego egzemplarza może wprowadzić w błąd – samochód został dozbrojony w kompletny pakiet upodabniający do topowego „M5”.

Zakres prac przy tym egzemplarzu obejmował montaż końcowej aktywnej sekcji wydechu „axle-back” do wcześniej zamontowanego downpipe. Identycznie jak w topowej M5, wydech został zakończony czterema końcówkami – w tym przypadku wykończonymi w czarnej satynie. Na życzenie Klienta, końcowa sekcja została rozbudowana o drugą klapę umożliwiającą uzyskanie przepływu spalin z końcówek po obu stronach zderzaka.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– downpipe (zainstalowany wcześniej przez klienta),
– środkowa sekcja układu OEM,
– końcowa sekcja aktywna przygotowana na wzór M5,
– cztery satynowe końcówki double wall o średnicy 3,5″ (89 mm).

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975