Hothatch jedyny w swoim rodzaju? Zdecydowanie tak. RS3 oraz bazujące na tej samej platformie RS Q3, czy od niedawna Cupra Formentor VZ5 to ostatnie dostępne auta na rynku, pod maskami których gości pięciocylindrowe TFSI o słusznej pojemności dwóch i pół litra. To jakie wrażenia z jazdy zapewnia auto to jedno, a dźwięk auta to drugie. Dla wielu to najlepiej brzmiące nowe auto w budżecie do pół miliona polskich złotych.

W RS3 8V z końcówki produkcji tej generacji przeprowadziliśmy usługę wymiany układu wydechowego cat-back. Początkowa sekcja zawierająca katalizator oraz filtry cząstek stałych OPF/GPF pozostała seryjna. Samochód seryjne dysponuje możliwością regulacji głośności układu wydechowego – nowy układ wydechowy został w pełni zaadoptowany pod to rozwiązanie. Pozostaliśmy przy dedykowanych dla wersji RS owalnych końcówkach układu wydechowego. Nasz produkt został wykończony w satynowej czerni i doskonale komponuje się z lakierem samochodu.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczny katalizator/filtry cząstek stałych GPF/OPF w początkowej sekcji,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej,
– dwie owalne końcówki RS w satynowym wykończeniu.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975