Fabryczna końcowa sekcja została zastąpiona produktem Baq Exhaust „axle-back” w wersji aktywnej, sterowanym zdanie z pilota. Końcowy tłumik został połączony z fabrycznym układem wydechowym. Klient zdecydował się na satynowe końcówki double-wall dopasowane średnicą do akcesoryjnej dokładki (3,5″ / 89mm). Już montaż nowej, końcowej sekcji układu wydechowego pozwala osiągnąć bardzo satysfakcjonujący rezultat końcowy. Opcjonalnie zakres modyfikacji można rozszerzyć o instalację downpipe, czyli elementu zastępującego fabryczny katalizator.

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w BMW (N20/B48) :
– 1 (F20, F21, F40),
– 2 (F22, F23, F45, F46, G42),
– 3 (F30, F31, F34 / G20, G21),
– 4 (F32, F33, F36 / G22, G23, G24),
– 5 (F10, F11 / G30, G31),
– X1 (F48),
– X2 (F38),
– X3 (F25 / G01),
– X4 (F26 / G02),
oraz samochodów marki Mini.

Produkt dostępny w ofercie naszego Sklepu Internetowego:

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Montaż układu wydechowego zakończonego dwoma końcówkami może wymagać modyfikacji/wymiany tylnego zderzaka lub dokładki tylnego zderzaka.

Złoty polski
Euro