Tym razem przedstawiamy realizację układu wydechowego we włoskim sedanie klasy średniej, konkurenta min. niezwykle popularnego BMW F30. Alfa Romeo Giulia została zaprezentowana w 2016 roku jako następca modelu 159. W porównaniu do poprzednika otrzymała zupełnie nową płytę podłogową, w serii napęd przekazywany jest na tylne koła a opcjonalnie można wybrać wersję Q4. Prezentowany egzemplarz wyposażony został w dwulitrową benzynę o mocy 200KM, nieco wyżej w gamie stoi wersja 280KM, natomiast topową odmianę stanowi Giulia Q z silnikiem 2.9 V6 o mocy 510KM.

W samochodzie wykonaliśmy aktywny układ wydechowy Baq Exhaust, rozpoczynający się za fabrycznym katalizatorem (cat-back). Priorytetem Klienta było zachowanie homologacji/gwarancji, na którą montaż wydechu w takiej specyfikacji nie ma negatywnego wpływu. Poza poprawą brzmienia, poprawiliśmy również aspekt wizualny – tylny dyfuzor został zastąpiony elementem od wersji Veloce (z dwoma końcówkami wydechu – w serii wydech był wyprowadzony tylko po jednej stronie).

Pełna specyfikacja układu wydechowego:
– początkowa sekcja wydechu OEM (katalizator/filtr GPF),
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej Valvetronic.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Euro