Cechą wyróżniającą wszystkie Fordy na tle konkurencji jest ponadprzeciętne prowadzenie oraz rewelacyjnie zestrojony układ jezdny. Niezależnie czy mówimy o samochodach czysto cywilnych, SUVach czy często odwiedzających nas Focusach ST/RS, drugiej i trzeciej generacji. Fiesta nie jest również wyjątkiem – siódma generacja w wersji ST została przez wielu okrzyknięta najlepiej prowadzącym się małym hot-hatchem w historii. Przed jej kolejną odsłoną stało więc niełatwe zadanie – przebić poprzedniczkę.

Najbardziej kontrowersyjny element nowej Fiesty ST, czyli półtoralitrowy, trzycylindrowy silnik o mocy 200KM jest jednocześnie jednym z jej najmocniejszych punktów. Jednostka jest kulturalna i dobrze wyważona, nie wytwarza zbędnych wibracji. Jeżeli ktoś nie został uprzedzony, że to trzy cylindry, może tego nie zauważyć. Trzeba przyznać, że już w serii auto potrafi naprawdę miło, chrapliwie „pogadać”. Słychać to zwłaszcza z zewnątrz. Jednak Właściciel postawił na poprawę zarówno brzmienia jak i parametrów jednostki – stąd decyzja o wykonaniu downpipe/GPF delete.

Downpipe zastępuje fabryczny katalizator oraz filtr cząstek stałych (GPF). Aby brzmienie nie było zbyt męczące w codziennej eksploatacji, dołożony został wysoko przepustowy rezonator w początkowej sekcji, niwelujący uciążliwe dla ludzkiego ucha częstotliwości fal dźwiękowych. Jak wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia – zawsze istnieje możliwość rozbudowy układu o środkową i końcową sekcję wydechu.

Produkt dostępny w ofercie naszego Sklepu Internetowego:

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Euro