Sześciocylindrowe silniki w trzeciej dekadzie XXI wieku stanowią margines sprzedaży – poza najmocniejszymi odmianami BMW, Mercedesa czy Audi zostały praktycznie wyeliminowane przez coraz to bardziej wyśrubowane normy emisji spalin oraz limity emisji dwutlenku węgla. Jednak nieco ponad 10 lat temu było czymś powszechnie spotykanym w salonach. Nawet w klasie samochodów kompaktowych można było dostać min. Audi A3 8P, Alfę Romeo 147 GTA, Serię 1 BMW czy właśnie Volkswagena Golfa mk5 w odmianie R32, które pod maską miały sześć „garów”.

Po kilku latach od premiery zwłaszcza prezentowany dzisiaj Golf R32 zyskał szczególny status samochody kultowego, poprzez zastosowanie charakterystycznej dla tego koncernu jednostki VR6, w tym modelu osiągającej bardzo przyzwoite 250KM. Każdy R32 wyposażony został napęd na 4 koła (4Motion ze sprzęgłem Haldex), 18-calowe felgi, nowy pakiet aerodynamiczny a także utwardzone i obniżone zawieszenie opracowane przez specjalistów z Volkswagen Racing (stąd przydomek R). Auto opcjonalnie mogło zostać wyposażone w dwusprzęgłową skrzynię DSG.

Naszym zadaniem była poprawa fabrycznego brzmienia samochodu przy jednoczesnym zachowaniu pełnej funkcjonalności samochodu. Nowy układ wydechowy Baq Exhaust w wersji aktywnej nierezonowanej (bez środkowego tłumika) rozpoczynający się za fabrycznym katalizatorem (cat-back) pozwolił spełnienie oczekiwań naszego Klienta, który gościł u nas już ze swoim trzecim samochodem.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– początkowa sekcja wydechu z katalizatorami OEM,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej Valvetronic,
– dwie polerowane końcówki układu wydechowego o średnicy 4,5″ (114mm) z pogrubioną ścianką boczną.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975