
Pierwsze podejście Subaru i Toyoty do niewielkich, lekkich samochodów z napędem na tył, mających przede wszystkim dawać przyjemność z jazdy. Seryjnie niezbyt wielka moc w połączeniu z wąskimi oponami gwarantują spore możliwości zwiększenia potencjału samochodu – zarówno pod kątem zwiększenia osiągów poprzez np. uturbienie oraz pod kątem przyczepności. Na instalację układu wydechowego cat-back przyjechał do nas wolnossący egzemplarz w typowo japońskim oklejeniu oraz na felgach przypominających słynne TE-37.









Samochód został doposażony w aktywny układ wydechowy cat-back, w wersji nierezonowanej bez tłumika środkowego. Wybór takiej specyfikacji wydechu został podyktowany chęcią znacznej poprawy brzmienia w stosunku do seryjnego układu przy jednoczesnym zachowaniu homologacji samochodu (brak kłopotu przy badaniu technicznym). Wybór ozdobnych końcówek padł na tytanowe z pogrubioną ścianką boczną, zabarwione chemicznie na niebiesko-fioletowy kolor, doskonale współgrający z okleiną samochodu oraz jego JDM-owym charakterem.






Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczny katalizator w początkowej sekcji wydechu,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej,
– dwie tytanowe końcówki z pogrubioną ścianką boczną w niebiesko-fioletowym chemicznym zabarwieniu.
film
Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq.pl
+48 500-569-975