Cayenne debiutujący w 2002 roku był pierwszym, nie do końca sportowym modelem producenta ze Stuttgartu. Po dużym sukcesie tego luksusowego SUVa Porsche spróbowało podejść do tematu alternatywnego nadwozia ponownie w 2009r, prezentując model Panamera. Swoją nazwę zawdzięcza legendarnemu wyścigowi La Carrera Panamericana. Auto powstało w wyniku zwiększającego się zainteresowania czterodrzwiowymi limuzynami o sportowej linii nadwozia z dużymi silnikami, tzw. „czterodrzwiowymi coupé”.

Do naszego serwisu trafił egzemplarz drugiej generacji (oznaczenie producenta: 971) w topowej wersji Turbo S z samego końca produkcji. Oznacza to że pod maską pracuje czterolitrowe V8 wspomagane dwoma turbosprężarkami (EA825) o mocy 630KM i momencie obrotowym 820Nm. Przekłada się to na 315km/h prędkości maksymalnej oraz przyśpieszenie do 100km/h w czasie 3,1 sekundy. Jednocześnie zapewniając przy tym wysoki komfort jazdy dla podróżujących oraz ich bagażu.

Pełna specyfikacja układu wydechowego turbo-back Baq Exhaust:
– downpipe wraz z osłonami termicznymi zastępujące fabryczne katalizatory,
– GPF/OPF deleters zastępujące fabryczne filtry cząstek stałych,
– środkową sekcję wydechu w wersji nierezonowanej, bez tłumika środkowego,
– końcową sekcję wydechu w wersji aktywnej, sterowaną z poziomu trybów jazdy,
– cztery tytanowe końcówki z pojedynczą ścianką, zabarwione chemicznie na złoto.

film

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq.pl
+48 500-569-975

Złoty polski
Euro