Odmiana T w gamie „bazowego” auta sportowego Porsche to stosunkowo świeża propozycja producenta z Zuffenhausen. Wersja wyróżnia się zaledwie delikatnymi detalami. Można ją rozpoznać po emblemacie, szarych nakładkach na lusterka, malowaniu w dolnej części nadwozia oraz 20-calowych felgach. W środku zagościła sportowa kierownica, sportowe fotele z wyszywaną nazwą modelu oraz detal, który wszyscy uwielbiają – klamki w postaci materiałowych pasków. Zarówno Cayman, jak i Boxster (z otwartym nadwoziem) korzystają z 300-konnej jednostki 2.0 B4. Oferuje ona 380 Nm momentu obrotowego, co zapewnia wystarczająco dobre osiągi – zwłaszcza w połączeniu z delikatnie zredukowaną masą. W tym modelu najważniejsze jest prowadzenie oraz wrażenia z jazdy.

Mimo sportowego charakteru samochodu, brzmienie fabrycznego wydechu było dość mocno niezadowalające. Rozwiązaniem tego problemu okazał się układ wydechowego Baq Exhaust w wersji aktywnej, zakończony dwoma karbonowymi końcówkami o średnicy 4″ (101mm). Poprawiliśmy estetykę oraz brzmienie przy okazji redukując wagę tego elementu. Na życzenie Klienta, nowy układ wydechowy został w pełni zintegrowany z fabrycznym systemem sterowania zaworami wydechu.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, wraz z adaptacją fabrycznego sterowania trybem pracy układu wydechowego,
– dwie końcówki układu wydechowego o średnicy 4″ (101mm).

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975