Otwarty Spyder oraz GT4 ze stałym dachem nad głową kierowcy oraz pasażera są wisienką na szczycie tortu gamy „bazowego” modelu w gamie Porsche, czyli 718. Standardowe odmiany oraz te oznaczone literką T oraz S dysponują 4-cylindrowymi boxerami, jednak od 2020 roku zarówno GTS jak i Spyder/GT4 oferowane są z 4-litrowym, 6-cylindrowym, wolnossącym silnikiem o mocy od 400 KM do nawet 500 KM w GT4 RS. Prezentowany wariant to 420-konny Spyder. Poza silnikiem wyróżnia się bardziej agresywnym nadwoziem, przestylizowanym zderzakiem, zapożyczonym z 911 GT3 przednim zawieszeniem wraz z hamulcami oraz dwoma rozdzielonymi końcówkami układu wydechowego. W modelu po liftingu (718) producent umożliwił konfigurację auta z doskonałym, 7-stopniowym PDK. Być może manual lepiej pasuje do auta o takim charakterze, jednak zdaniem wielu niefortunnie dobrane długości przełożeń (zbyt długie niskie przełożenia oraz zbyt krótkie wysokie) zabijają sporo przyjemności z jazdy.

Do Baq Exhaust trafił praktycznie fabrycznie nowy Spyder ze śladowym przebiegiem. Auto już po pierwszych przejechanych kilometrach okazało się rozczarowujące pod jednym względem – zbyt cichym brzmieniem fabrycznego układu wydechowego. Poprawiliśmy estetykę oraz brzmienie przy okazji redukując wagę tego elementu. Na życzenie Klienta, nowy układ wydechowy został w pełni zintegrowany z fabrycznym systemem sterowania zaworami wydechu.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, wraz z adaptacją fabrycznego sterowania trybem pracy układu wydechowego,
– dwie karbonowe końcówki układu wydechowego z pogrubioną ścianką boczną o średnicy 4″ (101mm).

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Złoty polski
Euro