Następca legendarnego modelu 350Z, który ogromną popularność zawdzięcza min. Tokyo Drift. Nissan 370Z w dużym stopniu bazuje właśnie na 350Z, dzieląc z nim płytę podłogową oraz ogólne założenia konstrukcyjne – umiejscowiony z przodu silnik w układzie V6, napęd na tylne koła oraz dwu-osobową kabinę. Duża liczba „ostrych” przetłoczeń przemieszanych z dużymi wypukłościami nadaje pojazdowi indywidualny i niepowtarzalny styl. Podobnie jak w poprzedniku, producent zaproponował nabywcom jedną jednostkę napędową – wolnossące V6, tym razem o pojemności 3,7 litra oraz mocy 331KM – bez turbosprężarek, kompresora ani innych sztuczek. Moc przekazywana jest na tylną oś za pomocą 6-stopniowego manuala lub 7-stopniowej skrzyni automatycznej.

Mimo V6 pod maską, seryjnie samochód nie brzmiał tak dobrze jak można by tego oczekiwać. Na szczęście zabieg w Baq Exhaust polegający na wymianie kompletnego układu wydechowego cat-back (rozpoczynającego się za fabrycznymi katalizatorami) pozwolił wydobyć wszystko, co najlepsze z jednostki o oznaczeniu VQ37VHR. Właściciel zdecydował się na układ wydechowy w wersji rezonowanej, czyli wraz z tłumikami środkowymi. Wybór końcówek układu wydechowego padł na karbonowe końcówki z pogrubioną ścianką boczną o średnicy 4″ (101mm). Zachowanie fabrycznych katalizatorów pozwala cieszyć się możliwościami nowego wydechu przy jednoczesnym zachowaniu homologacji samochodu.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczne katalizatory OEM,
– środkowa sekcja wydechu w wersji rezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji standardowej,
– dwie karbonowe końcówki układu wydechowego o średnicy 4″ (101mm) z pogrubioną ścianką boczną.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Złoty polski
Euro