Mitsubishi Eclipse II | Baq Exhaust

Kompletny układ wydechowy rozpoczynający się za fabrycznym kolektorem w Mitsubishi Eclipse drugiej generacji, z wolnossącym silnikiem 2.0. Eclipse zapewnił nam delikatną odskocznię od od samochodów pochodzących ze starego kontynentu, którymi zajmujemy się w zdecydowanej większości. Dwulitrowa, wolnossąca benzyna została uzbrojona w kompletny, rezonowany (wraz z środkowym tłumikiem) układ wydechowy wykonany w całości ze stali kwasoodpornej zakończony podwójną końcówką double-wall wykończoną w satynowej czerni.

Mimo małej ilości tych samochodów na ulicach, kształt jest doskonale znany wszystkim urodzonym w latach ’90 ubiegłego wieku – za sprawą filmu The Fast and the Furious czy gier serii Need For Speed. Niestety, producent w najnowszej odsłonie tego modelu zawiódł bardziej niż Toyota z nową Suprą – dwudrzwiowe nadwozie coupe zastąpił średnio wyglądającym SUVem – najgorzej…

ps. Samochód pojechał do FSV-Performance na dalsze mody. Zajrzyjcie do nich!

Złoty polski
Euro