Druga generacja CLSa wprowadzona na rynek w 2010 zachowała wszystko co najlepsze ze swojego poprzednika – charakterystyczną dla tego modelu nisko poprowadzoną linię dachu, dynamiczne proporcje nadwozia oraz mocne jednostki napędowe. Nie inaczej jest w przypadku tego egzemplarza: urokliwe nadwozie skrywa pod maską ponad 400-konne V8 (M278) wspomagane dwoma turbosprężarkami.

W samochodzie został wykonany aktywny układ wydechowy turbo-back w wersji nierezonowanej (bez tłumików środkowych). Nowy wydech pozwolił na uwydatnienie rasowego bulgotu charakterystycznego dla jednostek V8 Mercedesa. Wydech został dopasowany pod fabryczne maskownice w tylnym zderzaku, aby zachować seryjny wygląd. Brzmienie nowego wydechu doskonale współgra z charakterem samochodu. Jak zwykle najwyższa jakość zastosowanej stali kwasoodpornej oraz spoin pozwala na to aby cieszyć się brzmieniem samochodu bez zmartwień o trwałość takiego zabiegu

Pełna specyfikacja układu wydechowego turbo-back Baq Exhaust:
– zestaw wysoko przepustowych downpipe/decat w początkowej sekcji układu wydechowego,
– środkowa sekcja układu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej, sterowanej zdanie z pilota,
– układ wydechowy dopasowany pod fabryczne końcówki/maskownice w tylnym zderzaku.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975