Historia tego kontrowersyjnego modelu rozpoczęła się w 2007 roku, gdy na rynek trafiła pierwsza generacja X-piątki ze ściętym dachem. Można powiedzieć, że prekursorem tego trendu nie było BMW, lecz Mercedes kilka lat wcześniej prezentując wówczas CLSa. X6, czyli SUV w stylu coupe wniósł sporo świeżości na rynek. BMW wstrzeliło się w idealny moment. SUV-y stawały się coraz popularniejszymi samochodami.
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/IMG_1052-1067x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/IMG_1057-600x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/IMG_1055-1067x800.jpg)
Mimo, iż to pełnoprawna „eMka”, brzmienie fabrycznego wydechu po prostu rozczarowuje. Ze względu na przebieg samochodu poniżej 100 kilometrów oraz chęć zachowania gwarancji producenta pojazdu, wykonaliśmy układ wydechowy OPF/GPF back, rozpoczynający się za filtrami cząstek stałych. Takie rozwiązanie w pewnym stopniu ogranicza potencjał nowego wydechu – jednak zawsze istnieje możliwość rozszerzenia modyfikacji o początkową sekcję zawierającą downpipe oraz OPF/GPF delete. Po modyfikacji samochód w końcu „gada” jak należy! Nowy układ wydechowy został w pełni zintegrowany pod fabryczny sterownik zarządzający pracą klap w zależności od wybranego trybu jazdy oraz obciążenia pod którym pracuje silnik.
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/PII12324-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/PII12326-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/PII12333-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/PII12331-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/PII12332-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/PII12334-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/PII12335-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/03/PII12338-449x800.jpg)
Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– fabryczne katalizatory OEM,
– fabryczne filtry cząstek stałych GPF/OPF,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, wraz z adaptacją fabrycznego sterowania trybem pracy układu wydechowego,
– cztery karbonowe końcówki układu wydechowego z pogrubioną ścianką boczną o średnicy 4,5″ (114mm).
Prezentowany film przedstawia nagranie brzmienia w bliźniaczym X5 M Compatition (F95) wyposażonym w cat-back Baq Exhaust.
Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w:
– BMW M5 / M5 Competition / M5 CS (F90),
– BMW M8 / M8 Competition (F91, F92, F93),
– BMW X5 M / X5 M Competition (F95),
– BMW X6 M / X6 M Competition (F96),
– BMW M550ix (G30),
– BMW M850ix (G14, G15, G16),
– BMW 750ix (G11, G12),
– BMW X5 M50i (G05),
– BMW X6 M50i (G06),
– BMW X7 M50i (G07),
oraz innych BMW z jednostką V8 Biturbo N63/S63.
Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975