Japońska propozycja dla osób szukających innego auta niż kolejna generacja C-klasy, A-czwórki czy Serii 3. Ten model cechują ostre linie, na czele z charakterystycznym grillem który jest wyróżnikiem Lexusa oraz „niedzisiejszy” silnik będący pod maską tej odmiany. Benzynowe V6 z rodziny 2GR, o pojemności 3456cm³, legitymuje się maksymalną mocą 306KM oraz momentem obrotowym równym 375Nm – bez użycia turbosprężarek, kompresora czy innych technologii typu mild-hybrid. Silnik ten zapewnia kierowcy przyzwoite osiągi przy pięknym brzmieniu, w tym przypadku doprawionym wydechem Baq Exhaust.

Właściciel zdecydował się na podkreślenie brzmienia widlastej szóstki za pomocą nowego układu wydechowego Baq Exhaust. Wybór padł na aktywny układ wydechowy w wersji nierezonowanej (bez tłumika w środkowej sekcji), rozpoczynający się za fabrycznym katalizatorem. Takie rozwiązanie pozwala na uzyskanie znacznej poprawy brzmienia samochodu przy jednoczesnym zachowaniu pełnej gwarancji / homologacji producenta samochodu. Brzmienie wydechu w każdej sytuacji można przystosować do bieżących potrzeb. Również w przypadku kontroli policyjnej czy też badania technicznego wymiana wydechu cat-back pozwala na brak jakichkolwiek problemów. Tył samochodu zdobią dwie tytanowe końcówki z pogrubioną ścianką boczną.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– fabryczne katalizatory OEM,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej, sterowanej zdanie z pilota,
– dwie tytanowe końcówki z pogrubioną ścianką boczną o średnicy 4″ (101mm).

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975