Golf GTI ma wszystko to co powinien mieć uniwersalny „hothatch” naszych czasów. Jest szybki – setkę osiąga w niecałe 6 sekund, bezpośredni i skuteczny, zarówno w codziennym użytkowaniu jak i na krętych drogach czy torach wyścigowych. Jednak, fabryczny układ wydechowy zdecydowanie nie nadąża za tak dużo obiecującym nadwoziem.

W samochodzie wykonaliśmy aktywny układ wydechowy cat-back, rozpoczynający się za fabrycznym katalizatorem/filtrem GPF. Jak zawsze w przypadku aktywnego układu wydechowego, priorytetem było zachowanie możliwie cywilnego charakteru samochodu w cichym trybie pracy wydechu, natomiast przy otworzonych klapach – pełen ogień! Zresztą, zobaczcie sami – nie ma się co rozpisywać.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczny katalizator/filtr cząstek stałych GPF,
– środkowa sekcja układu wydechowego w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej,
– dwie polerowane końcówki układu wydechowego o średnicy 4″ (101mm).

FILM

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Produkt dostępny w ofercie naszego Sklepu Internetowego:

Złoty polski
Euro