Trzy litery – GTI – to instytucja. Synonim klasy szybkich hatchbacków od 1976 roku, pogromca autostrad, zakrętów i miejskich rewirów. Szybki, „młody”, dynamiczny i agresywny. Golf GTI siódmej generacji wraca do korzeni, interpretując je w nowoczesnym wydaniu. Dwulitrowy silnik w tym egzemplarzu osiąga moc na poziomie 300KM, manualna skrzynia biegów i wzmocnione hamulce – brzmi jak idealna mieszanka? Tak właśnie jest. Golf GTI ma wszystko to co powinien mieć uniwersalny „hothatch” naszych czasów. Jest szybki – setkę osiąga w niecałe 6 sekund, bezpośredni i skuteczny, zarówno w codziennym użytkowaniu jak i na krętych drogach czy torach wyścigowych.

Fabryczny układ wydechowy zdecydowanie nie nadąża za tak dużo obiecującym nadwoziem. Na szczęście, rozwiązaniem tego problemu okazał się kompletny, rezonowany układ wydechowy turbo-back w wersji aktywnej, rozpoczynający się za fabryczną turbosprężarką. Poprawiliśmy brzmienie pod obciążeniem przy tym zachowując pełne zdolności użytkowe samochodu – priorytetem było zachowanie pełnej funkcjonalności samochodu na co dzień. Wybór końcówek padł na double-wall z zewnętrzną ścianką wykończoną w czarnej satynie, wraz z laserowo naniesionym logo Baq Exhaust.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– downpipe o średnicy 2,75″, owinięty bandażem termoizolacyjnym,
– środkowa sekcja wydechu w wersji rezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej,
– dwie końcówki układu double-wall w satynowym wykończeniu.

Produkt dostępny w ofercie naszego Sklepu Internetowego:

Złoty polski
Euro