Trzecia „X-szóstka” (G06) trzyma się doskonale sprawdzonej przez swoich poprzedników koncepcji, choć tak naprawdę po raz pierwszy wprowadza duże zmiany w wyglądzie auta. Duże nerki doskonale znamy już z X5 (G05), i o ile pierwsza oraz druga generacja X6 były do siebie względnie zbliżone, zwłaszcza formą tylnych świateł tak nowy model nawiązuje stylistycznie do sportowych modeli, z Serią 8 na czele. Wąskie lampy z tyłu i rejestracja przeniesiona na zderzak w bezpośredni sposób nawiązują do tego auta. Sprawiło to też, że tylna część auta jest dużo bardziej masywna wizualnie.

Pod maską niniejszego egzemplarza pracuje benzynowa jednostka B58 o oznaczeniu handlowym 40i. Przekłada się to na sześć cylindrów wspomaganych turbosprężarką typu twin-scroll. Silnik generuje 340KM (w zakresie 5000-6500 obr/min) i 500Nm (w zakresie 1600-4500 obr/min). Ciekawostką może być fakt iż „kręci się” aż do 7000 obr/min i jest montowany również w nowej Toyocie Suprze – wszak Toyota opracowała ten model właśnie we współpracy z BMW. B58 to następca dobrze znanego i równie udanego N55.

Pełna specyfikacja układu wydechowego Baq Exhaust:
– początkowa sekcja wydechu – downpipe zastępujący fabryczne katalizatory,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, wraz z adaptacją fabrycznego sterowania trybem pracy układu wydechowego,
– końcówki zostały dostosowane pod fabryczne maskownice układu wydechowego wyprowadzone w tylnym zderzaku.

Niestety nie mamy zdjęć układu wydechowego w tym egzemplarzu – na osłodę prezentujemy wydech z innego X6 40i, w którym zamiast kompletnego turbo-back’a zastosowaliśmy axle-back, czyli wydech rozpoczynający się na wysokości tylnej osi pojazdu.

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w dowolnym BMW z silnikiem B58:
– F20/F21 M140i,
– F22/F23 M240i,
– F30/F31/F34 340i,
– G20/G21 M340i,
– F32/F33/F36 440i,
– G22/G23 M440i,
– G30/G31 540i,
– G32 640i,
– G11/G12 740i,
– G14/G15/G16 840i,
– G01 X3 M40i,
– G02 X4 M40i,
– G05 X5 40i,
– G06 X6 40i,
– G07 X7 40i,
– G29 Z4 M40i,
oraz w Toyota Supra J29.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975