Osiągi typowe dla M, innowacyjne technologie i kontrowersyjny design: limuzyna serii 3 w wersji M demonstruje swoje powiązanie ze sportem motorowym w każdym obliczu. Wykorzystano w niej zaawansowane technologie inspirowane motorsportem, które mają na celu zwiększenie dynamiki i przyjemności z jazdy, niezależnie od tego, czy są używane w codziennym ruchu, czy na torze wyścigowym. 

M3 na drodze zwraca uwagę na siebie w każdym przypadku, tutaj walory estetyczne zostały dodatkowo poprawione poprzez zastosowanie przeźroczystej, matowej folii PPF. Poliftowe egzemplarze wariantu Competition zostały wyposażone we wzmocnioną jednostkę S58 o mocy 530KM (+20KM w stosunku do samochodów sprzed liftingu) – mocy nie zabraknie w każdej sytuacji.
W celu poprawy brzmienia a także przepustowości układu wydechowego w samochodzie zainstalowaliśmy układ wydechowy cat-back, zachowujący fabryczne katalizatory. Ten wariant zawiera środkową sekcję wydechu w wersji nierezonowanej (bez tłumika środkowego) która zastępuje fabryczne, mocno restrykcyjne filtry cząstek stałych GPF/OPF przelotowymi rurami. W połączeniu z nową końcową sekcją wydechu zapewnia to znaczną poprawę brzmienia samochodu, w stosunku do cichej serii.
W celu uniknięcia błędu check engine po demontażu GPF/OPF zastosowaliśmy elektroniczne moduły, które umożliwiają zachowanie gwarancji producenta po takiej modyfikacji wydechu.

Pełna specyfikacja układu wydechowego cat-back Baq Exhaust:
– fabryczne katalizatory OEM w początkowej sekcji wydechu,
– środkowa sekcja wydechu w wersji nierezonowanej (usuwająca tłumik środkowy oraz filtry cząstek stałych GPF/OPF),
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, zachowująca fabryczne sterowanie z poziomu trybów jazdy,
– cztery karbonowe końcówki wydechu.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Euro