Tym razem realizacja układu wydechowego w BMW F36 430i z dwulitrową jednostką benzynową B48 o mocy 252KM. Egzemplarz grubo dopchany w opcje M-Performance, włącznie z akcesoryjnym wydechem BMW który finalnie okazał się za cichy. Rozwiązanie problemu mogło być tylko jedno – końcowa sekcja wydechu marki Baq Exhaust w wersji aktywnej, zakończona czterema satynowymi końcówkami.

Takie rozwiązanie pozwala na dopasowanie trybu pracy wydechu w zależności od potrzeb. Wybór ozdobnych końcówek padł na niezwykle popularne w przypadku tego modelu double-wall w satynowym wykończeniu.

Już montaż nowej, końcowej sekcji układu wydechowego pozwala osiągnąć bardzo satysfakcjonujący rezultat końcowy. Opcjonalnie zakres modyfikacji można rozszerzyć o instalację downpipe, czyli elementu zastępującego fabryczny katalizator.

Montaż układu wydechowego zakończonego czterema końcówkami może wymagać modyfikacji/wymiany tylnego zderzaka lub dokładki tylnego zderzaka.

Identyczna modyfikacja może zostać przeprowadzona w BMW (N20/B48) :
– 1 (F20, F21),
– 2 (F22, F23, F45, F46),
– 3 (F30, F31, F34 / G20, G21),
– 4 (F32, F33, F36 / G22, G23, G24),
– 5 (F10, F11 / G30, G31),
– X1 (F48),
– X2 (F38),
– X3 (F25 / G01),
– X4 (F26 / G02),
oraz samochodów marki Mini. W celu ustalenia szczegółów, napisz do nas.

Złoty polski
Euro