BMW F20 M140i w wersji poliftowej z silnikiem B58 to bez wątpienia jedno z najbardziej ekscytujących i dynamicznych aut w segmencie kompaktowych samochodów sportowych. Przeprojektowane elementy nadwozia, udoskonalone wnętrze i znakomite osiągi sprawiają, że jest to prawdziwa gratka dla miłośników szybkiej jazdy.

Jednym z najważniejszych elementów wersji poliftowej M140i jest silnik B58. Ten potężny sześciocylindrowy jednostka napędowa o pojemności 3.0 litra z turbodoładowaniem TwinPower oferuje beeindruckende Leistung. Z mocą wynoszącą około 340 koni mechanicznych, samochód osiąga nieprawdopodobne przyspieszenie, przyspieszając od 0 do 100 km/h w zaledwie około 4,6 sekundy. Elastyczność silnika B58 jest również godna uwagi, zapewniając ogromny moment obrotowy dostępny już przy niskich obrotach, co przekłada się na rewelacyjne osiągi w codziennej jeździe.

Seryjny układ wydechowy zdecydowanie nie nadąża za tak doskonale wyglądającym nadwoziem – zarówno pod względem akustycznym jak i wizualnym. Rozwiązanie problemu mogło być tylko jedno – końcowa sekcja wydechu marki Baq Exhaust w wersji aktywnej, zakończona czterema końcówkami o średnicy 3″ (76mm) oraz downpipe. Takie rozwiązanie pozwala na dopasowanie trybu pracy wydechu w zależności od bieżących potrzeb. Wybór ozdobnych końcówek padł na końcówki ścięte w satynowym wykończeniu.

Pełna specyfikacja kompletnego układu wydechowego Baq Exhaust:
– początkowa sekcja wydechu OEM (fabryczne katalizatory),
– środkowa sekcja wydechu OEM (fabryczne filtry GPF),
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej,
– dwie końcówki czarne satynowe ścięte o średnicy 4″ (101 mm).

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!

info@baq-garage.pl
+48 500-569-975