BMW serii 3 E92 to ostatni przedstawiciel serii trzeciej w coupé. Kolejne modele zastapiły go już pod oznaczeniem serii 4 – F32/F33 a następnie G22/G23. Pozwoliło to uporządkować gamę tego producenta, aby klasyczne wersje nadwozia były oznaczone cyframi nieparzystymi, a odmiany np. coupe cyframi parzystymi. Chociaż przy ilości produkowanych wersji nadwozia poszczególnych modeli będących w ofercie bawarskiego producenta czasami ciężko nadążyć nad gamą modelową.

Największą z nowości w silniku 335i czyli N54 B30 jest to, że konstrukcja zawiera dwie, nieduże turbosprężarki niskociśnieniowe, co minimalizuje opóźnienie turbo. W przypadku silnika N54 istnieje wiele podobieństw z odmianą N53. Ma to związek z równoległym przebiegiem produkcji. Mowa o zastosowaniu bezpośredniego wtrysku paliwa, a także podwójnego systemu VANOS ze zmiennymi fazami rozrządu. Niniejsze BMW E92 (fabrycznie: 306KM) trafiło do Baq Exhaust w celu wykonania kompletnego układu wydechowego turbo-back, zawierającego komplet downpipe. Klientowi oprócz poprawy osiągów, usunięcia katalizatorów zależało również na zmniejszeniu ciepła w korze silnika dlatego na downpipe została zastosowana dedykowana osłona termiczna.

Pełna specyfikacja układu wydechowego turbo-back Baq Exhaust:
– zestaw wysoko przepustowych downpipe wraz z osłoną termiczną,
– środkowa sekcja wydechu w wersji rezonowanej,
– końcowa sekcja wydechu w wersji aktywnej, sterowana zdalnie z pilota
– dwie polerowane końcówki double-wall o średnicy 3,5″ (89mm).

film

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Złoty polski
Euro