Seria „5” G30 jest dostępna na rynku od początku 2017 roku. Pod maską wersji o oznaczeniu 30i kryje się dwulitrowa benzynowa jednostka wspomagana turbosprężarką o mocy 252KM. We współpracy z Custom Complex mieliśmy okazję gościć fabrycznie nową sztukę z 2020 roku.

Ten świetnie skonfigurowany egzemplarz (brązowy Almandine + jasne wnętrze) trafił do nas w celu wykonania końcowej sekcji układu wydechowego dostosowanej pod nowy tylny dyfuzor. Takie rozwiązanie zapewniło możliwość wykonania wydechu wraz z czterema końcówkami. Wybór padł na wersję aktywną zakończoną satynowymi końcówkami z pojedynczą ścianką boczną.

Na sam koniec samochód został wystrojony. Poprzez modyfikację oryginalnego sterownika silnika uzyskano wynik 303KM (+48KM) i 435Nm (+76Nm). Warto przypomnieć, iż cała ekologia (katalizator oraz filtr GPF) pozostały na swoim miejscu. Mimo modyfikacji wydechu, zarówno homologacja jak i gwarancja producenta na pojazd są utrzymane.

Poza modyfikacjami polegającymi na poprawie performance samochodu, Custom Complex ogarnęli również kwestie związane z ochroną lakieru:
– Zabezpieczenie lakieru folią ochronną PPF FlexiShield Poland,
– Zabezpieczenie lakieru Powłoką Ceramiczną Fireball Polska o twardości 9H z 7 letnim okresem trwałości,
– Zabezpieczenie szyb powłoką ceramiczną Gtechniq Polska G1.


Złoty polski
Euro