Audi RS6 C5 ujrzało światło jako trzecie z serii „RS”, po modelach RS2 i RS4. Początkowo w ofercie było dostępne tylko klasycznie, jako Avant – później również jako zdecydowanie rzadziej występujący sedan. Z zewnątrz auto pozostaje dyskretne. Zmodyfikowane zawieszenie, fabryczne 18-calowe felgi, szersze nadkola, owalne końcówki wydechów, matowo srebrne lusterka oraz bardziej zbliżające je optycznie do ziemi zderzaki i listwy progowe. Choć różnią je detale, dla laika będzie to zwykłe Audi A6.

Popularne V8 o pojemności 4,2 l wysłano na kurację do słynnej brytyjskiej firmy Cosworth, gdzie silnik otrzymał dwie turbosprężarki i dwie chłodnice powietrza doładowującego. Zamiast wyjściowych 340 KM uzyskano 450 KM, co naprawdę robi różnicę, szczególnie w samochodzie, który prezentuje się niemal jak przeciętne, rodzinne kombi. W zestawieniu z niezwykle skutecznym napędem quattro gwarantuje osiągi na poziomie 4,7 s do setki i prędkość ograniczoną elektronicznie do 250 km/h.

W Baq Exhaust samochód został uzbrojony w końcową sekcję układu wydechowego w wersji aktywnej, sterowanej zdalnie z pilota. Przed przyjazdem do naszej siedziby auto posiadało już zmodyfikowany wydech, jednak jakość jego wykonania oraz parametry pozostawiały wiele do życzenia. Downpipe pochodzące z dalekiego wschodu już wkrótce ustąpią miejsca dedykowanemu produktowi Baq Exhaust, tak aby wydobyć pełen potencjał jednostki napędowej – zarówno pod względem brzmienia, jak i performance. Owalne końcówki pozostały seryjne – odświeżyliśmy je aby przywrócić im dawny blask.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975