Niemiecka bitwa o prymat w segmencie premium od lat przebiega w gronie Audi – BMW – Mercedes. Do Baq Exhaust trafił przedstawiciel pierwszej z wcześniej wymienionych marek, w odmianie Avant. Trzylitrowe TDI o mocy 272KM o oznaczeniu CTRD oznacza sześć cylindrów w układzie V, wspomagane jedną turbosprężarką. Napęd przekazywany jest klasycznie dla Audi na wszystkie koła za pomocą 7-stopniowego S-Tronica. W porównaniu z wersją przed lifem zmianom uległ przede wszystkim przód. Grill „singleframe” jest szerszy, niższy i bardziej „ostry”. Standardowo chromowany natomiast w S6 i RS 6 czarny.

Naszym zadaniem była produkcja oraz montaż aktywnego układu wydechowego z klapami typu turbo-back, zawierającego downpipe. Właściciel zdecydował się na wersję nierezonowaną, czyli bez tłumika środkowego. Nasz układ dopasowaliśmy pod seryjne, maskownice w zderzaku – auto po modyfikacji zachowuje w pełni fabryczny wygląd. Mimo fantastycznego, głębokiego brzmienia przy otwartych klapach, zwłaszcza pod obciążeniem, w cichszych ustawieniach samochodem można komfortowo podróżować również na dłuższych dystansach. Takie było nasze zadanie z którego wywiązaliśmy się w 100%.

Pełna specyfikacja układu wydechowego turbo-back Baq Exhaust:
– wysoko przepustowy downpipe w początkowej sekcji,
– środkowa sekcja układu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu w wersji aktywnej, ze zdalnie sterowanymi klapami,
– układ wydechowy dopasowany pod fabryczne końcówki/maskownice w tylnym zderzaku.

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Euro