Niemiecka bitwa o prymat w segmencie premium od lat przebiega w gronie Audi – BMW – Mercedes. Do Baq Exhaust trafił przedstawiciel pierwszej z wcześniej wymienionych marek, w odmianie Sedan. Pod maską tego egzemplarza pracuje optymalne do tego nadwozia trzylitrowe, wysokoprężne TDI , wspomagane jedną turbosprężarką. Napęd przekazywany jest klasycznie dla Audi na wszystkie koła za pomocą 7-stopniowego S-Tronica.
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/09/PII15135-1.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/09/PII15136-1.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/09/PII15137-1.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/09/PII15140-1.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/09/PII15143-1.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/09/PII15144-1.jpg)
Naszym zadaniem była produkcja oraz montaż aktywnego układu wydechowego z klapami typu turbo-back, zawierającego downpipe. Właściciel zdecydował się na wersję nierezonowaną, czyli bez tłumika środkowego. Nasz układ dopasowaliśmy pod akcesoryjny dyfuzor przypominający ten z wersji RS6 – auto po modyfikacji znacznie zyskało wizualnie. Mimo fantastycznego, głębokiego brzmienia przy otwartych klapach, zwłaszcza pod obciążeniem, w cichszych ustawieniach samochodem można komfortowo podróżować również na dłuższych dystansach. Takie było nasze zadanie z którego wywiązaliśmy się w 100%.
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15120-4-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15122-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15123-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15124-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15125-1-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15126-1-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15127-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15128-4-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15129-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15130-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15131-3-449x800.jpg)
![](https://baq-garage.pl/wp-content/uploads/2022/10/PII15132-1-449x800.jpg)
Pełna specyfikacja układu wydechowego turbo-back Baq Exhaust:
– wysoko przepustowy downpipe w początkowej sekcji,
– środkowa sekcja układu w wersji nierezonowanej,
– końcowa sekcja układu w wersji aktywnej, ze zdalnie sterowanymi klapami,
– układ wydechowy dopasowany pod akcesoryjny dyfuzor, przypominający ten z modelu RS6.
Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975