Audi A4 B7 zostało zaprezentowane w 2004 roku. Samochód ten bazuje na płycie podłogowej PL46, a więc tej samej co poprzednia generacja (8E, B6). Z technicznego punktu widzenia druga i trzecia generacja A4 są tym samym samochodem. Różnice dotyczą poprawionej stylizacji, dostępnej gamy silników, a także modyfikacji w instalacji elektrycznej i elektronice.

W unowocześnionych wersjach pojawiły się silniki 2.0 TFSI i 3.2 FSI oraz diesle TDI: 2.0 i 3.0. Wkrótce do tego grona dołączyła jednostka 2.7 TDI, która zastąpiła jej 2,5-litrowego odpowiednika.

U nas zagościła 2 litrowa jednostka Turbo Diesla w celu wykonania kompletnego 2,5″ układu wydechowego.

Co z tego wynikło? Zobaczcie sami…

Zdjęcia wykonaliśmy (niestety) telefonem, ze względu na napięte terminy pomiędzy realizacjami. Fotograf płakał, ale nie zdążył dojechać przed oddaniem samochodu klientowi 🙂

Złoty polski
Euro