Szósta odsłona tego najpopularniejszego w Europie hatchback’a to bardziej gruntowny lifting „mk5” niż faktycznie nowy model. W stosunku do poprzednika, producent zaproponował zmianę zderzaków, oświetlenia, wnętrza oraz jednostek napędowych – konstrukcyjnie auto bazuje na odmianie zaprezentowanej w 2003 roku. Odmiana GTI zaoferowała tą samą jednostkę 2.0 TSI/TFSI, po operacji wzmacniającej z 200 do 211 koni mechanicznych. W latach 2008-2012 wyprodukowano 2,85 miliona egzemplarzy Golfa „szóstki”.

Naszym zadaniem w przypadku tego egzemplarza był montaż dedykowanego układu wydechowego turbo-back w wersji aktywnej, rozpoczynającego się bezpośrednio za fabryczną turbosprężarką. Poprawiliśmy brzmienie pod obciążeniem przy tym zachowując pełne zdolności użytkowe samochodu – priorytetem było zachowanie pełnej funkcjonalności samochodu na co dzień. Właściciel zdecydował się na wyposażenie samochodu w sportowy katalizator, spełniającego normę emisji spalin Euro 4 – to rozwiązanie zapewni spokój przy kontroli policyjnej czy też wyjeździe zagranicznym.

Układ wydechowy został zakończony nowymi w naszej ofercie końcówkami perforowanymi. W tym przypadku w szczotkowanym (satynowym) wykończeniu. Najwyższa jakość oraz dopracowanie szczegółów – uważamy, że wydech Baq Exhaust to biżuteria dla samochodu.

Pełna specyfikacja układu wydechowego turbo-back Baq Exhaust:
– downpipe ze sportowym katalizatorem Euro 4,
– środkowa sekcja układu wydechowego w wersji nierezonowanej (bez tłumika środkowego),
– końcowa sekcja układu wydechowego w wersji aktywnej,
– dwie szczotkowane, perforowane końcówki układu wydechowego o średnicy 3,5″ (89mm).

Jeżeli jesteś zainteresowany podobną modyfikacją swojego samochodu – koniecznie się z nami skontaktuj. Fachowo doradzimy najlepsze rozwiązanie, przedstawimy możliwości oraz wycenimy poszczególne warianty. Nie zwlekaj!
info@baq-garage.pl
+48 500-569-975

Produkt dostępny w ofercie naszego Sklepu Internetowego: